Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Γλώσσα Γ Γυμνασίου: Ηλεκτρονικά παιχνίδια

«Διαβάσατε σε μια εφημερίδα ένα άρθρο που καταδικάζει τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τονίζοντας τις αρνητικές πλευρές τους. Γράψτε μια επιστολή - απάντηση στην εφημερίδα, υποστηρίζοντας την άποψη ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορούν να έχουν και θετική πλευρά και να ωφελούν τα παιδιά σε κάποιες περιπτώσεις.»
Πρόλογος 
Κύριε Διευθυντά,
Σε προηγούμενο άρθρο της εφημερίδας σας ο δημοσιογράφος ασκεί έντονη κριτική στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αναφέρεται στις αρνητικές επιπτώσεις που  αυτά προκαλούν στη συμπεριφορά των παιδιών. Θεωρώ ότι η άποψη του αρθρογράφου σας είναι μονόπλευρη και κατά συνέπεια λανθασμένη.



Κύριο Θέμα 
Κατά την προσωπική μου άποψη τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπως όλα τα πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή μας, έχουν τόσο θετικές, όσο και αρνητικές επιπτώσεις. Θα ήταν καλό λοιπόν να αναφερθούν και τα θετικά τους στοιχεία. Πιστεύω ότι σε  ορισμένες περιπτώσεις αυτά μπορούν να είναι ωφέλιμα για τα παιδιά.
Κατ’ αρχήν τα παιχνίδια αυτά πολλές φορές βοηθούν τα παιδιά να αυξήσουν τις γνώσεις τους. Αυτό συμβαίνει γιατί ορισμένα από αυτά απαιτούν πληροφορίες και γνώσεις ώστε να μπορέσουν τα παιδιά να τα παίξουν. Έτσι, οι νέοι που ασχολούνται με αυτά διευρύνουν το γνωστικό τους ορίζοντα,  οξύνουν την κρίση τους και αναπτύσσουν τις αντιληπτικές ικανότητές τους.
Επιπλέον, τα περισσότερα από αυτά τα παιχνίδια ενέχουν το στοιχείο της δράσης και της περιπέτειας. Μέσω αυτών συμβάλλουν στο να εξάπτεται η φαντασία των νέων, η οποία απουσιάζει από την πεζή καθημερινότητα. Τα παιδιά μπορούν να «δραπετεύουν» από το άγχος και την πίεση της καθημερινής ζωής.
Επίλογος 
Θέλω να πιστεύω πως κατάφερα να σας πείσω ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ενέχουν και θετικά στοιχεία. Γι’ αυτό, την επόμενη φορά που θα αναφερθείτε σε κάποιο στοιχείο που αφορά τους νέους θα ήταν καλό να ζητήσετε και τη δική τους άποψη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τελειο

Ενδεικτικές απαντήσεις Κ.Ε.Ε. για τα λατινικά 2023

Οι ενδεικτικές απαντήσεις της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων Γενικών Λυκείων για το μάθημα των Λατινικών Ημερησίων και Εσπερινών Λυκείων.