Ο σύγχρονος πολιτισμός οργανώνεται, διαδίδεται και εσωτερικεύεται ως ατομική αξία και κιρίως ως ψυχοκινητική ενέργεια γύρω από τρεις άξονες: τη μουσική για τις μάζες (κι όλα τα παρεμφερή από το σταρ-σύστεμ ως τη ρέιβ μουσική τη νεανική κουλτούρα και το life style, τη σχετική βιομηχανία ως τις ενδυματολογικές συμπεριφορές), την τηλεόραση και τον αθλητισμό για τις μάζες – θεατές. Δεν υπάρχει αθλητισμός χωρίς μάζες, μέσα και έξω από τα γήπεδα. Αθλητισμός χωρίς μάζες είναι άκακη αθλοπαιδιά κάτι σαν τη μακριά γαϊδούρα των παιδικών μας χρόνων. Οι μάζες είναι ο πραγματικός πρωταγωνιστής του αθλητισμού.
Σημειώσεις θεωρίας και Ασκήσεις για Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Λογοτεχνία, Έκθεση - Έκφραση Γυμνασίου και Λυκείου. Φροντιστήριο "Σύγχρονο" Καρδίτσα
Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012
Πανεπιστήμιο, Κοινωνία, Σχολείο: Ας βάλουμε τις λέξεις στη σωστή σειρά
Πώς θα μας φαινόταν αν αγοράζαμε μια συσκευή και μέσα στη συσκευασία βρίσκαμε μόνο το εγχειρίδιο χρήσης (κοινώς manual) χωρίς τα εξαρτήματα που αποτελούν τη συσκευή; Ή αν προσπαθούσαμε να εκτελέσουμε μια λαχταριστή συνταγή μαγειρικής και διαπιστώναμε ότι μας λείπουν τα μισά υλικά; Αντιδιαμετρικά, θα ήταν το ίδιο ατελέσφορο αν μας χάριζαν ένα κινέζικο ρητό και δεν μας εξηγούσαν την έννοια των ιδεογραμμάτων… Κοινός παρανομαστής των παραπάνω τα ελλιπή δεδομένα, που καθιστούν άχρηστες τις όποιες οδηγίες και ανέφικτη τη χρήση του προϊόντος.
Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ | ΜΑΘΗΜΑ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||
ΔΕΥ. 21 - 5 - 2012 | ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛ | |||
ΤΕΤ. 23 - 5 - 2012 | ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ | ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛ | |||
ΠΑΡ. 25 - 5 - 2012 | ΦΥΣΙΚΗ | ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛ | |||
ΔΕΥ. 28 - 5 - 2012 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛ | |||
ΤΕΤ. 30 - 5 - 2012 | ΒΙΟΛΟΓΙΑ | ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛ | |||
ΣΑΒ. 2 - 6 - 2012 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΙΙ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΙΙ | ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ | |||
ΤΡΙ. 5 - 6 - 2012 | ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ | ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛ | |||
ΤΕΤ. 6-6-2012 | ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΨΥΞΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ | ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ | |||
ΠΕΜ. 7-6-2012 | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΦΟΡΤΙΩΝ | ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ | |||
ΠΑΡ. 8-6-2012 | ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ ΙΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ Ι | ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ | |||
ΣΑΒ. 9-6-2012 | ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΙΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΠΙΟΥ | ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ | |||
ΔΕΥ. 11-6-2012 | ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΝΘΟΚΗΠΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ | ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ | |||
Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ.,κοινή για τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄.
Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από τα μαθήματα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο και Γραφιστικές Εφαρμογές, για τα οποία η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.
Όπως είναι γνωστό, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ-Β΄ εξετάζονται πανελλαδικά σε 4 ή 5 μαθήματα σε θέματα και εξεταστικά κέντρα κοινά με τα ΓΕΛ και σε 2 μαθήματα ειδικότητας σε θέματα και εξεταστικά κέντρα κοινά με τα ΕΠΑΛ-Α- - - - - - - -
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄)
ΗΜΕΡΑ | ΗΜΕΡ/ΝΙΑ | ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
ΤΡΙΤΗ | 22 - 5 - 2012 | ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ |
ΠΕΜΠΤΗ | 24 - 5 - 2012 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι |
ΣΑΒΒΑΤΟ | 2 - 6 - 2012 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΙΙ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΙΙ |
ΤΕΤΑΡΤΗ | 6-6-2012 | ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΨΥΞΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ |
ΠΕΜΠΤΗ | 7-6-2012 | -ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ -ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ -ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ -ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ -ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΦΟΡΤΙΩΝ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | 8-6-2012 | ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ ΙΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ Ι |
ΣΑΒΒΑΤΟ | 9-6-2012 | ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΙΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΠΙΟΥ |
ΔΕΥΤΕΡΑ | 11-6-2012 | ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΝΘΟΚΗΠΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ |
Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών Λυκείων.
Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από τα μαθήματα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο και Γραφιστικές Εφαρμογές, για τα οποία η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.
Όπως είναι γνωστό οι υποψήφιοι των Εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α΄) εξετάζονται μόνο στα 2 μαθήματα Γενικής Παιδείας: Νεοελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά Ι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012 (ΓΕΛ)
1. Ημερήσια και Εσπερινά ΓΕΝΙΚΑ Λύκεια
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ | ΜΑΘΗΜΑ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΕΥ. 21 - 5 - 2012 | ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
ΤΕΤ. 23 - 5 - 2012 | ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ | ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
ΠΑΡ. 25 - 5 - 2012 | ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ |
ΦΥΣΙΚΗ | ΘΕΤΙΚΗΣ και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ) | |
ΔΕΥ. 28 - 5 - 2012 | ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | ΘΕΤΙΚΗΣ και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ) | |
ΤΕΤ. 30 - 5 - 2012 | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ | ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | |
ΧΗΜΕΙΑ – ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ) | |
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) | |
ΠΑΡ. 1 - 6 - 2012 | ΛΑΤΙΝΙΚΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ |
ΧΗΜΕΙΑ | ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝ/ΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ) | |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΝΣΗΣ (ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) | |
ΤΡΙ. 5 - 6 - 2012 | ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ | ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ |
Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών Λυκείων.
Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.
Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012
Έκθεση Α΄ Λυκείου: Τα πρότυπα και οι νέοι
A. Κείμενο
Τα "πρότυπα" και οι νέοι
Στα µπαράκια και αλλού όπου συχνάζει η νεολαία, ακούω τους νέους να µιλούν µόνο για χρήµα. Το χρήµα έχει γίνει για πολλούς από αυτούς το µόνο όνειρο, το µόνο πρότυπο.
Η ανάπτυξη προτύπων αποτελεί ιδιαίτερη ανάγκη της ανθρώπινης δραστηριότητας και αναγκαστικά αντανακλά την κοινωνική συνείδηση µιας οµάδας ή µιας εποχής. Τα πρότυπα οφείλουν την πνοή και τις µεταλλαγές τους στη δυναµική της κοινωνικής ζωής, στη διαφοροποίηση των τεχνικών µέσων, στη διαµόρφωση της κάθε νέας κουλτούρας. ∆εν είναι λοιπόν τυχαία η σχετική απουσία προτύπων και η συµπλήρωση του κενού τους από τις λεγόµενες «ευτελείς αξίες», σήµερα όπου διανύουµε µια µεταβατική περίοδο από ένα σύνολο γκρεµισµένων αξιών σε ένα άλλο που ακόµα δεν έχει διαµορφωθεί.
Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012
To exit
Η μόνη μου επιθυμία είναι να εξέλθω. To exit. Να εξέλθω από αυτό που είναι σήμερα η πατρίδα, από όσα ζούμε καθημερινά και τα όσα προοιωνίζεται το μέλλον.
Να εξέλθω. To exit. Οι πολιτικοί και τα καμώματά τους μου προκαλούν αποστροφή και μόνον τις «Ειδήσεις των 8» -τι είναι άραγε είδηση;- αφορούν η εκλογολογία και οι πληκτικές δηλώσεις τους. Δεν αντέχω άλλο την διαρκή συζήτηση για τα «μέτρα» που έπονται ή την δόση που εκκρεμεί, ούτε για το πόσο κρίσιμος είναι για πολλοστή φορά ο μήνας που διανύομε. Κουράστηκα να είμαι κι εγώ μέρος της μελαγχολίας, που όλο και περισσότερο τυλίγει τα πρόσωπα και τους δρόμους. Δεν αντέχεται η βεβαιότητα: Ότι αν προχωρήσουμε έτσι, μας μέλλονται χειρότερα δεινά, η τραγωδία ενεδρεύει.
Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012
Η μετανάστευση των νέων "φαντάζει" διέξοδος στην ανεργία
Κύμα μετανάστευσης νέου επιστημονικού προσωπικού δημιουργεί η παρατεταμένη ύφεση. Η υψηλή ανεργία και οι χαμηλές απολαβές δείχνουν την πόρτα εξόδου στους νέους, οι οποίοι είναι απογοητευμένοι από την χώρα τους. Στους νέους κυρίαρχα είναι τα συναισθήματα της αγωνίας και της απογοήτευσης για την κατάσταση και τις προοπτικές στην ελληνική οικονομία αλλά και για το μέλλον, που προβλέπεται δυσοίωνο. Ανεργία, υποαπασχόληση ή ετεροαπασχόληση είναι αυτό που περιμένει τους νέους πτυχιούχους μετά την αποφοίτησή τους.
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012
Προτεινόμενο θέμα: Αναλφαβητισμός ( Έκθεση Α΄ Λυκείου)
Τα σημαντικότερα αίτια του αναλφαβητισμού
Αναλφάβητος γενικά είναι όποιος δεν μπορεί να διαβάσει και να γράψει. Στους αναλφάβητους κατατάσσουμε όσους δεν γνωρίζουν ανάγνωση και γραφή και αγνοούν τις βασικές πράξεις της αριθμητικής (οργανικά αναλφάβητοι) και όσους δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση (λειτουργικά αναλφάβητοι ή ημιαναλφάβητοι).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Ενδεικτικές απαντήσεις Κ.Ε.Ε. για τα λατινικά 2023
Οι ενδεικτικές απαντήσεις της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων Γενικών Λυκείων για το μάθημα των Λατινικών Ημερησίων και Εσπερινών Λυκείων.
-
ΜΕΤΟΧΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ Στην ενεργητική φωνή μετοχή διαθέτουν ο ενεστώτας και ο μέλλοντας. Η μετοχή του ενεργητικού ενεστώτα σχηματ...
-
· Έχουμε πλάγιο λόγο, όταν τα λόγια κάποιου ανακοινώνονται εξαρτημένα από ένα ρήμα λεκτικό, δοξαστικό, γνωστικό, ερωτηματικό ή...